Tuesday, March 27, 2012

Pusat Baru Galakkan Murtad di PJ!! Khalid Ibrahim EXCO Agama Islam jangan tidur!



Apa EXCO Agama Selangor yang baru buat? Apa Kerajaan Selangor buat? Tidur ka, atau memang tak kesah orang dengan agenda pendakwahan Kristian pada orang Islam di Malaysia?

Apa PAS buat? Oh lupa, kalau ikut kata Hasan Ali, PAS Selangor tak mau bising-bising pasal Islam, pasal murtad, pasal nak menang pilihanraya. Nak menang undi orang kafir.

Lihat gambar di atas iaitu satu keratan akhbar utama. Terjemahannya:-

"Healing Rooms Ministries ialah satu rangkaian Kristian yang memberi rawatan fizikal dan emosi melalui doa yang khusus dibuat untuk seseorang individu. Ia terbuka kepada SEMUA yang sakit dan spiritualnya tertekan. Healing Rooms mempunyai lebih 200 pusat seluruh dunia. Ia kini di Malaysia. Mari, terus datang dan alami sentuhan penyembuhan Tuhan" !!!


Ini bahaya. Dari pandangan seorang penduduk KL kawasan Lembah Pantai, gereja ini kurang 10 minit berkereta dari rumah aku di Vista Angkasa, dan puluhan ribu anak-anak Islam dari Selangor dan KL terdedah kepada bahaya ini.

Nak tanya Khalid Ibrahim, bolehkah perkara begini dibuat di Selangor? Apa komen pemimpin2 Pakatan?

Apa komen Nurul Izzah? Puan Nurul, gereja ini dekat saja dengan kawasan anda di Lembah Pantai, tak ada komen apa-apa ke?

No comments:

Post a Comment