Thursday, April 5, 2012

Anwar kata dalam majalah Tempo "Baham pungkoq tak pa, janji bukan depan orang ramai". Kenapa sampai sekarang PAS dan orang Islam Pakatan Rakyat bisu?


Petikan artikel Majalah TEMPO Indonesia tersebut

Anwar dalam satu wawancaranya dengan Majalah Tempo ditulis berkata, "homoseksual itu tak perlu dihukum negara. Kecuali dia memamerkannya di tempat publik".

Kalau semasa wawancara dengan WSJ mengenai sokongannya pada Israel, orang PAS termasuk Murshidul Amnya habis ditipu kerana mereka tak pandai baca English, takkan yang ini bahasa Indonesia pun tak faham.


Muka depan artikel Majalah TEMPO Indonesia tersebut

Ini terang-terang Anwar kata pergaulan sesama jenis itu boleh, tak perlu dihukum! Adakah ini sesuai dan sealiran dengan perjuangan PAS? Memandangkan Anwar Ibrahim ialah Ketua dan calon Perdana Menteri Pakatan Rakyat, bermakna dia juga Ketua paling atas bagi ahli-ahli dan pemimpin PAS. Jadi katan-katanya mesti juga bermakna itu juga pegangan ahli-ahli dan pemimpin PAS.

Tak gitu?

Kalau tak, mana bunyi dari PAS? Tak ada seorang pun yang bersuara?

Macam mana pula dengan ahli-ahli PKR? Ok juga ke sebenarnya perhubungan sejenis ni? Bukan dalam PKR pun ada orang Islam ke, atau orang Islam PKR juga menghalalkan perhubungan sejenis? Apa hukumnya menghalalkan sesuatu yang jelas haram, seperti yang dibuat Ketua Umum dan bakal PM anda?

Macam mana pula pendirian Presiden PKR iaitu Dr Wan Azizah iaitu isteri Anwar sendiri, betul ke boleh homoseksual asal saja jangan buat depan publik?

Apa kata Nurul Izzah bt Anwar Ibrahim, Naib Presiden PKR dan Ahli Parlimen Lembah Pantai, anda yang nampak baik pun setuju yang hubungan sejenis itu ok? Apakah ini pendekatan yang YB mahu galakkan untuk penduduk Lembah Pantai? Ahli-ahli PKR Lembah Pantai di Bangsar, di Taman Bukit Angkasa, di Sentosa, sekarang boleh lah buat hubungan homoseksual sesama sendiri kot ye YB, janji jangan buat depan orang ramai??

Semua nya OK YB?

OK bangaaaaaattt!

Na'uzubillahiminzaalik.

Semoga selepas Pilihanraya ini orang Lembah Pantai dijauhkan dari golongan macam YB Nurul Izzah dan bapak YB penghalal homoseksual (bukan saya fitnah, bapak YB sendiri kata di Indonesia)

p/s: Yang paling bestnya laporan Majalah TEMPO Indonesia ini saya copy dari website anwaribrahimblog sensiri. Bangga sungguh dia dengan laporan ini ye.

1 comment:

  1. Cun bro.. Minta izin pick up story ni...

    NURUL IZZAH MENGAKU DIA TIDAK LAYAK JADI AHLI PARLIMEN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete