Sunday, April 21, 2013

[Video] Haji Hadi kata Calon PKR edar Pil Kuda. Yang mana satu ya? Chegu Bard ke?

Mata merah tu Tok Aji...? Ada isi apa-apa ke?
 
Hahahakhha harrghkkk!. Mak ai, tergelak sampai nak termuntah aku.

Haji Hadi kata ada calon PKR edar Pil Kuda, pasal itu PAS letak calon lawan PKR.

Gila ke apa Hadi ni. Kalau tak percaya tengok video di bawah.. eh.. eh... video pun tak boleh percaya juga pasal video itu besi, macam kata Hadi.



Yang bestnya kita nak tau, yang mana satu ya Calon PKR edar Pil kuda?

Chegu Bard ke?

Patut la ko dah mcam tak betul Bard. Kecoh kehulu kehilir nak tanding di Rembau, last-last lari ke Penang.

Mungkin sebab Penang dekat dgn Siam, senang dapat stok.

Kahkahkah, bodoh betul puak-puak ni.

Thursday, April 18, 2013

Si Ratu Curi Kredit dan penipuan dalam Parti Kencing Rakyat

Kalau nak cerita pasal tokoh politik yang hebat, adalah seorang yang dihormati oleh ahli parti sendiri dan rakyat umum tanpa mengira keturunan dan cakap kosongnya.
Ni kalau dalam parti sendiri pun main tipu, silap-silap belakang tabir entah apa lagi yang dikelentongnya sehinggakan ada yang memanggil PKR ni Parti Kencing Rakyat.

Ini cerita dari ahli PKR sendiri yang terlibat dalam pemilihan MATC cabang Lembah Pantai pada 25 September 2010.



Sumber berita: Pemilihan MATC Cabang Lembah Pantai semalam amat bangsat dan memualkan

 Pemilihan MATC Cabang Lembah Pantai semalam amat bangsat dan memualkan. Terus-terang aku katakan kalau macam ni lah memang celaka lah penipu-penipu sekalian dalam Parti yang kami di sini yang hidupkan di Lembah Pantai ini.

Apa taknya, macam mana yang daftar cuma 513 nama, tapi kertas undi keluar sampai 583. Yang 70 extra tu datang dari mana. Bila kita minta berhenti JPP teruskan juga dengan pemilihan. lepas tu penyokong-penyokong Team Harapan baru YB Nurul Izzah yang kononnya pengawal dia menyerang pulak kami. Sedangkan kami yang kempen macam nak mampus nak menangkan dia ni. Bangsat apa ni?

Kenapa teruk sangat proses? kertas undi tak ada no siri, jadi orang boleh senang-senang fotostat kaler. Sekarang fotostat warna kat mana-mana pun ada. Memang kami nampak dengan mata kepala sendiri ada Cina bawa keluar borang-borang tersebut, padahal dia bukan pengawas pemilihan pun. Ada pula calon tolong pangkah atau isi borang orang lain. Bila pengawas suruh keluar, depa tak nak keluar. Tak ada sistem langsung proses yang dijalankan, ikut suka hati saja.

kalau lah SPR yang buat undi macam ni, dah lama dah riot dan huru-hara satu negara. Teruknya. Calon-calon keluar masuk dewan, tak nak dengar cakap pengawas pilihanraya. Macam parti mak bapak sendiri dibuatnya. Eh eh ...

Lepas tu untuk pengetahuan YB Azmin, kami kat sini memang nampak dah lagi banyak tangan yang diangkat masa nama YB Azmin diundi, tup-tup Zaid menang. Konspirasi apa jadah ni?!

Thursday, April 4, 2013

Video Nurul Izzah mula mengganas di Lembah Pantai, guna samseng kedai besi


Semalam M.Parthiban, bekas Pengarah Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan Pejabat Nurul Izzah yang telah meninggalkan Nurul Izzah, telah mengadakan satu sidang akhbar di Medan Selera Dataran Angkasajaya, Taman Bukit Angkasa, Lembah Pantai.

Parthiban telah turun bersama-sama seorang lagi bekas PKR, saudara Md Noor iaitu Pengerusi Persatuan PPR Sri Anggerik.

Parthiban dan Md Noor sama-sama dalam sidang akhbar tersebut membongkar kejahatan PKR Lembah Pantai membuat penipuan daftar undi, seperti dilapor Utusan di sini.

Tiba-tiba datang beberapa orang gangster PKR mengelilingi tempat sidang media diadakan. 



Setelah beberapa ketika meng'ushar' Parthiban dan Md Noor dari jauh, seorang dari mereka iaitu Bidin Besi, tokey kedai besi di P20, yang juga menjaga Bilik Gerakan PKR P20, telah bertindak lebih gangster di hadapan semua press yang hadir bila menepuk Parthiban dan memberi amaran.

Nurul Izzah Besi selalu menuduh UMNO Lembah Pantai mengamal politik keganasan. Ini bukti bahawa PKR di bawah Nurul Izzah lah pengamal politik keganasan.