Tuesday, June 7, 2011

Mufti kata Haji Hadi tak boleh jadi saksi!


Aku sampai hari ni tak boleh percaya haji hadi boleh cakap video=besi. Macam mana lah seorang yang boleh naik jadi tahap Presiden boleh bodoh macam ni.

Amat malang sekali seorang yang dikenali sebagai ilmuwan Islam, boleh memberi pendapat yang sempit dan bingai begini; tidak boleh membezakan di antara SEKETUL BESI dengan CCTV dan VIDEO RECORDER.

kalau begitu, Haji Hadi tak boleh juga lah jadi saksi sebab dia tengok pakai spek, kalau ikut haji hadi dia kata spek=kaca! kalau tengok guna mata sendiri, apa pun dia tak nampak.

Patutlah si Aduka Taruna sewel tak habis-habis buat Program Langgar Hadi dia. Kalau setakat benda ni pun bingai, apa tah lagi kalau PR menang dan dia antara pemimpin utama negara, maka memang jadi makanan DAP dan Anwar serta Azmin lah dia.

Bak kata orang, si bodoh makanan si cerdik.

Memang tergadailah Islam dan Melayu.

Video = Besi
Hadi = Otak kurang segar

p/s= Aku nak tergelak bila orang dah start panggil dia Hadi Besi.

No comments:

Post a Comment